10.5.10

有时候觉得因为你 我很狼狈

我好讨厌这样的自己

那该死的梦 就连梦一场 也足于让我心痛

很荒谬的 我一直等你 等你当成建筑师了 我还是很喜欢你

而很幸运的 我们在一起了

然而 在故事的后头 你对别人说 你只是玩我而已

这是什么东西?

梦醒后我第一件做的傻事竟然是去点击你的面子书

而你的面子书布满你和你现在喜欢的那女孩满满的照片

这是今天一早起身 给我最大的讽刺 更提醒一年前的现在是什么日子



执着什么 放不下什么 哭什么 想什么

最荒谬的是 我的部落格 打满的 依然关于你

5 条评论:

ŠåN ŠåN 说...

mic mic...
梦醒了,就该面对这显示的生活。。
偶尔,你会希望你停留在梦中,
因为在梦里你很快乐,
但有时你却恨不得从梦中苏醒,
因为那个梦让你觉得很不安、心痛。。

不必把自己逼得那么惨。。
给自己时间去适应没有他的日子。。
你会发现这世界除了他,
你还有很多东西值得你去珍惜。。

Cecilia Chiew 说...
此评论已被作者删除。
Cecilia Chiew 说...

It takes time to let go of the past,no matter how long it takes,perhaps months or years..Someday u will totally put him down and u will probably realize tht u live even more happier without him on ur mind all the time. Treat him as a friend instead of ex,thing will goes to a better way. life goes on..cheer up ya mic;))

Cecilia Chiew 说...

It takes time to let go of the past,no matter how long it takes,perhaps months or years..Someday u will totally put him down and u will probably realize tht u live even more happier without him on ur mind all the time. Treat him as a friend instead of ex,thing will goes to a better way. life goes on..cheer up ya mic;))

Sophia 说...

ya!!! agree wat lia said..mic, you will heal by the passing of time..mayb you feel very suffer in this period..but you definitely will be better soon! that guy is ridiculous! jus ignore him...i strongly recommended you not to keep watch and look things about him..it keeps call out the memories..cheers pieces micmic! support you! ^o^